Sunday 15 February 2009

她的医院 Hopsital G

I decided to blog about this as a new post because it contains a dream, our dream, me and Ah Girl, that's why I name it Hospital G.

她说:她的医院,要让病人住得舒服,有家的感觉。要让病人能选择菜单,有多样化的口味。
我说:要是我,我要有病人教室,教导病人须认知的医学常识。要他们知道药名,和吃药的原因。

她说:她要当院长,聘请有责任有爱心的医生,一起打拚,为民服务。她是Hospital G的院长。
我说:她可以请我当小儿科专科医生,我要当小儿科部的主任。我是Hospital G的副院长。

我们都说了,要一起工作,在芙蓉开医院。
还有三年才毕业,还有十年的政府服务,到时候,我们说不定能一起实现我们的梦想。

一切都是梦,但有梦总好过没梦。
让我们为这个梦一起加油吧!!!

2 comments:

jack said...

hopefully i can join the force!
tell ur "AH GIRL"i want to be one of the founder as well haha.

j@nEjUnE said...

u go bec n work in mentakap la... seremban is very competitive one... but i think ah girl will welcome u with hands open..
n me too if u dun fight for the same jobs with me...